16 April 2008

tentang hidup

Hidup ni penuh dengan kejutan... andai sebentar tadi aku bersedih, kini hapus sudah air mata. Bukan kerana aku gembira, tapi aku memikirkan ada lagi orang lain yang lebih derita dari aku. Sungguh tidak pernah aku menduga mempraktikkan apa yang tercatat di dalam buku The Secret tulisan Rhonda Bryne mampu mengubah persepsi aku terhadap sebuah cita-cita, tentang cinta... aiseymannnnn....

E mengadu... menyatakan cintanya tidak kesampaian. Aduhai, baru dua tiga minggu yang lepas dia bercerita dengan ceria tentang dia... dia yang telah membuka hati E untuk punya keluarga... dia yang telah menukar pendirian E. Tapi kita hanya mampu merencana sedangkan Dia yang Esa yang memberi kata muktamad.

E, aku harap kau tabah menghadapi saat-saat ini.

Kisah E memberi semangat untuk aku terus percaya pada diri sendiri... Harus!!!
percayalah pada diri dengan harapan dan keyakinan...

No comments: