28 April 2008

dia yang hati batu dan aku yang buntu

ahahaha... macam kejam je statement aku nih... HATI BATU.... tapi dia memang hati batu... selepas apa yang aku dah buat, takkan dia tak paham yang aku suka dia, aku concern pasal dia, aku admire dia...ah...bosan lahhhh.... aku selalu sangat jumpa ngan spesies macam ni.

tapi salah aku gak, sape suh mengharap?
kalau aku nak mengharap pun patutnya aku kena bagitau dia apa yang aku rasa tapi aku tak pernah pun luahkan semua tu kat dia...
dan memang salah aku sebab suka kat orang yang bukan-bukan...
tak sedar diri sungguh...
memang salah aku sebab benarkan hati aku terusik dengan kehadiran dia...
salah aku juga izinkan hati aku dilukai lagi...

duhai hati,
jangan marah aku... aku cuma seorang aku yang perlukan sahabat yang memahami siapa aku...

duhai hati,
jangan merajuk ngan aku... aku cuma seorang aku yang perlukan perhatian

duhai hati,
jangan tinggalkan aku... aku cuma seorang aku yang masih perlukan engkau untuk menyayangi dan merasa disayangi...

2 comments:

garb_ina said...

nani, selagi ko x terus terang maka dia akan berhati batu.

Nani said...

tuhan... berikan aku kekuatan untuk berterus-terang kepadanya... ah! malu laaaaa ina...