25 April 2008

Keghairahan yang seketika

tengah-tengah menaip tadi aku sakit perut, nak terkentut pun ada tapi memikirkan akma yang tengah menyantap hidangan tengaharinya, kubatalkan niat... hahaha...

Aku keluar menuju toilet setelah menahan desakan angin...yucks...why shud i said those thing hahhhhhh!...

Sebenarnya nak citer, masa kat toilet tadi aku tiba-tiba terfikir sesuatu... keghairahan yang kita alami ni sebenarnya seketika sifatnya. Baik ghairah nak kentut, nak berak...wowwwww.... nak main...ahax... nak ada pasangan hidup, nak punya kekayaan, punya segala-galanya... semuanya sebentar kali cuma... selagi tak dapat tu la dia dok gila tak tentu hala... bila dah dapat, rasa biasa-biasa saja...

nape aku cakap macam tu, contoh paling dekat dan baru je aku alami, pasal kentut... tahan sikit punye baikkkk... bila aku dah buang... aku dah tak rasa apa-apa...

moral of the story, kalau ada yang kata dia tengah berghairah, maka dengan tenang katakanlah, itu semua sebentar cuma... takde maknenye... kekeke...

No comments: