03 April 2008

I hate waiting!

arghhhh! Last time diorang dah buat macam ni. Janji nak datang tapi pukul 12tghmalam baru call kata tak jadi... smlm pulak diorang dah ada kat sini dalam pukul 10malam tapi haram pukul 12 tengah malam baru nak ajak keluar...sekali lagi pertemuan dibatalkan. Janji pulak petang ni nak jumpa...

Sekarang, jam menghampiri 10.00 malam, Jangankan muka, cahaya lampu kereta diorang pun tak nampak lagi. Sangat-sangat hampeh! alasannya sesat sampai ke Semenyih ...pastu aku cakap la jumpe kat Kopitiam Oldtown kat Sg Chua nun, diorang cakap OK.... KO kot.... suck!...

Aku tak kisah menunggu biarpun sejam lewat tapi biarlah bersebab yang boleh diterima akal logik alasannya. Lagi satu, jgnlah biar aku ni dah ready siap pakai tudung , sampai cair2 mekap (erk! pakai mekap ke?), alih2 hampir 5 jam menunggu, baru terhegeh-hegeh call kata tak jadi. Tak boleh SMS ke sekalipun awak tu sibuk? Ada teknologi buat mende lain... hampehhhh...

Sepatutnya sekali terkena aku surrender tapi aku bagi muke lagi... padan muke aku sendiri...hahaha (gelak ye korang!)

apepun, betullah, penantian tu satu penyeksaan... dan aku sangat-sangat benci menanti sesuatu yang tak pasti

No comments: