04 April 2008

Kenapa ini harus terjadi?

X : Saya ada satu perkara yang saya simpan dari awak,menyebabkan saya xnak jumpa awak.

Y : Apa dia? awak cacat ke? atau awak ada yang lain?

X : Sebenarnya saya ada kekasih hati,kami jarang jumpa, sebulan sekali je. Bile sunyi je saya cari awak, bile sdih je saya cari awak, saya gunakan awak. Dalam masa yang sama saya suka kawan ngan awak tapi saya tak boleh teruskan sebab saya dah ada dia.

Y : Oh!... I got it! Saya selalu sangat bertemu dengan orang-orang yang sudah berpunya. Saya sangat-sangat terluka tapi takpe, nak buat macamana. Sekurang-kurangnya saya tahu jugak akhirnya. Terima kasih sekali lagi.

Z : Tapi saya masih nak berkawan dengan awak, boleh ke? Maafkan saya buat macam ni tapi awak istimewa juga buat saya.

Y : Saya tak rasa ini satu idea yang baik untuk kita. Bagi saya ruang untuk bersendiri. Saya tak faham kenapa awak sanggup lakukan semua ni pada saya. Seketika, saya akur dengan apa yang pernah saya katakan dulu “Men will use women for their own sake, for their own happiness” hmmm…

Z : Sorry to tell you da truth.Atleast im not lying anymore . Itulah kawan sebenarnya. If start fromnow im not your friend, I just wanna say take care of yourself. Saya jahat bukan untuk kamu.

Y : Yeah!, you telling me da truth at last, after a year we have those shit relationship. u admit playing fool around me,u'll find me whenever you feel lonely and far away from your beloved one. Who do u think I am? slut? slave? ah shit! I hate you!

dan malam pun berlalu dengan esakan dari seorang perempuan yang telah dihancur-leburkan hatinya. Tangisan yang mengundang dendam...

No comments: