01 April 2008

Lega : Bahagian 2

Malam tu jugak aku call E, saja nak bersembang dengan dia pasal sidia. Kebetulan sebelum ni aku berhutang cerita dengan dia..cerita pasal sidia... yang sebenarnya sudah berpunya...(sengalllllll) . Apepun, E tak angkat pun call aku. BZ kot ngan awek-awek dia...erm, kata kat Muar, ade keje ke lagi tengah-tengah malam ni? (keje ape hah E?)

Tak lama kemudian, hp aku berdondang lagu Roxette (Tajuk lagu dirahsiakan),sah E call aku balik...sempatlah aku seringkas mungkin bercerita dari A-Z tentang aku dan dia. Tentang harapan yang sebenarnya takde dan kini memang benar-benar sudah tiada...(huwaaaa!!!) ...end of the story

Kemudian aku tanya Iwan tujuan dia berkunjung ke Muar...

"Sebenarnya saya g Muar ni ada cerita, saya nak jumpe parents awek saya (named Liyana - bukan nama sebenar)..."


Ape? E? nak melamar anak orang? Oh...E? oh tidak... there must something happen to him... terngiang-ngiang lagi E pernah cakap taknak ada komitmen dengan mana-mana aweks setelah dikecewakan.oh! lelaki...

"Entahla, i fikir, i'm not stay younger. Im getting older yearand year so i need someone to complete my life. Liyana ni i baru kenal dua tiga bulan lepas,adalah 3 4 kali jumpa dia. Not badlah, baik orangnya. Masih belajar kat KL...."


oh gosh!... aku pun tak tau nak cakap ape... frust? E ngan aku bukan ada ape2pun... namun jauh disudut hati...aku lega... lega sangat-sangat dengan pengakuan E. Setidak-tidaknya aku tak perlu menunggu esok untuk dia...juga untuk dia...

i feel free now!... yes!!!

No comments: