30 April 2008

luka lama berdarah kembali

malam tadi aku kuar ngan S, sembang punya sembang dia citer pasal awek dia... erm...aweks to be exact...

hahhhhhh! maknanya dia ada dua org awek sekarang ni... sorang dia dah couple lama dan sorang lagi baru declare bulan lepas... what the s***...

sakit ati betullll, bukan pe, baru je post citer pasal ikan (baca : Refer tajuk Cinta Dalam Hati), tak sangka aku jumpa orang yang betul-betul seperti pemancing ikan yang kejam itu... furthermore, aku sendiri pernah mengalami situasi yang sama, dan akulah si ikan itu... wah!... sangat-sangat sadis dan aku benci tu semua...

Semua ni mengingatkan aku pada kisah lalu lantas luka lama berdarah kembali. I am suffered enough not because he left me but because at the end I discovered he already got new one a month before we broke up.

Maknanya di sini, dia dah kapel ngan orang lain masa dia kapel ngan aku, then absolutely he will choose the best,he has the option so that aku ni bukan yang terbaik and knowing this are very painful to me. How cud i met this kind or person? aiyok!

i hate this momento...benci benci benci!

No comments: