30 June 2008

apa yang penting...

Hmmm… sepanjang minggu lepas, aku gumbira, sedih, ceria, sentap, baik, gila-gila, sihat, ketawa, menangis, lalala, lalala, huhuhu, huhuhu, erk…

Tu semua kisah ordinary seorang aku.
Macam-macam ada…
dari perihal simpati kepada empati…
dari hidup kepada yang mati…
dan dari seorang aku kedalam kehidupan mereka…

yang penting, hidup mesti terus bernafas
kerana setiap helaan nafas memungkinkan kita untuk hidup…
cuba korang berhenti bernafas dalam 5 minit…
aku tak gerenti korang boleh tahan selama itu… hahaha
pssst..kalau ada juga yang degil dan berusaha membuktikannya…
jumpa aku di SANA sahaja lah yeee… hehehe… ngeri ngeri…

Sekali sekala timbul kisah babi
Namun babi hanyalah babi
Mana mungkin sama dengan lembu…
Ops… kisah lembu akan kuceritakan dalam entri yang lain…

Yang penting, hidup mesti terus bernafas
kerana setiap helaan nafas memungkinkan kita untuk hidup…
kerana itu yang bisa membuat aku gumbira, sedih, ceria, sentap, baik, gila-gila, sihat, ketawa, menangis, lalala, lalala, huhuhu, huhuhu, erk…

No comments: