03 June 2008

new day... new month... new mision

hari pertama masuk keje lepas bercuti...seronok? urgh! sangat tak seronok... walaupun boss aku takde for the whole week, kes reshuffle minggu lepas masih belum berakhir.

Hari ni dan pagi ni... aku pening kepala lagi memikirkan fengshui dan ciri-ciri ergonomik tempat baru aku... selepas 3 kali membuat perubahan (baca : untuk hari ni je), akhirnya aku berjaya menempatkan PC dan meja aku berada dalam keadaan yang selesa di wilayah ku... hehehe...this is my new territory yaaa... i've got very spacious place, ble tido bawah meja lagi(baca : as long as tak berdengkur), i will have my own workstation yang telah sengaja di'isolate'kan ngan orang lain... Satu je takde, line internet... hmmm...aku cuma ada extranet... tapi takpe, semua tu tak mencacatkan feel baru diwilayah baru. Internet boleh surf mana-mana maaaa...ahahahaha...

I've got new territory, and I want to conquer all i wanted to... pedulik ape orang cakap...kan kan kan.... tamak tamak...

1 comment:

saracocohoney said...

ko selalu curik tulang yer...itu pasal bos ubah tempat kan??