13 June 2008

wussup wussup!

Pagi ni mood ok

Tengahari mood baik

Petang mood… biasa-biasa saja


Aku baru je lepas menghadiri taklimat Kod Pencegahan Gangguan Seksual… dan baru sahaja keluar dari dewan theateratte selepas si Songkok mengambil alih majlis, memberi ceramah tentang Integriti… ah! aku malas… borang pendaftaran peserta sudah berkepuk belum kuhabiskan… ini pula mendengar kata-kata bongkak dari dia? Tuiiii…aku meludah dalam hati…

Sampai di workstation, ini pula kerja yang aku lakukan… baru sehelai data di borang pendaftaran kumasukkan…selebihnya melihat emel dan relaksasi sahaja…waduh! Itu mengular namanya…

Malam ini? Apa projek ya? Urm, mungkin melihat wayang gambar… (baca: iya udah, kalau nggak ada gambar nggak bisa deh dilihat)… atau mungkin saja hanya duduk dirumah, mengemas dan membersihkan rumah, atau mungkin pergi ke Thai Odyssey membuat urutan Aromaterapi… atau paling tidak ke kedai cina tempohari mengurut kaki lagi… owh.! Itu membuang duit namanya …aku kan sudah menanam tekad untuk berjimat... yannadeee...

Sudah lah Nani, lepas ni balik je lah rumah…tak payah melencong kemana-mana. Kemas rumah, packing baju dan dapatkan tidur yang tuntas. Esok pagi ada program Salam di Kuala Kubu, Pertandingan mewarna Kanak-Kanak di Kg. Bukit Manchong… lusa pula ada Sukaneka ASDAF di Bangsar… aku memarahi diri sendiri… haha, padan muka… berangan lagi...

Oklah, baru kejap tadi ada meeting tergempar, ada 2 seminar akan dibuat pada bulan Julai nanti. Seminar Mental Health di PD dan Seminar OSH Best Practise di KL. Kebarangkalian untuk aku berpoya-poya selepas berakhirnya bulan Jun ini amatlah tipis. Arghhh!…sengal jugak… tapi ini mungkin masanya untuk aku mula memikirkan tentang diri, tentang dia dan tentang cinta…

Ahhhh…mood kuntum kini menjelma…

Nenong nenong nenong…

No comments: