03 June 2008

bermain layang-layang bersama adik-adik Rumah Solehah

Aku sangat sedih menulis entri ni sebab aku tak dapat nak join program bersama adik-adik Soleha bulan ni... it suppose to be done by next week... bukan minggu ni...patutnya diorang buatla masa beday aku...huhuhu... tapi takpe... nama pun bukan rezeki... yang penting adik-adik Rumah Solehah dan kakak abang sukarelawan tu hepi... betul tak? lagipun, siapalah aku ini....

Walaupun tak pegi, sedaya upaya aku usaha dapatkan yang terbaik untuk adik-adik nih... Kredit to Kak Maria yang follow-up ngan Pengerusi Puspanita, NIOSH.. Masa mula-mula aku utarakan cadangan ni kat Kak Maria, harapan sangat tipis...maklum saja, 2 minggu masa yang diberi amat pendek untuk mendapatkan kelulusan dan tempahan bas. Pengalaman Kak Maria banyak membantu, dari membuat memo hinggalah kepada menempah kenderaan dibahagian admin. Thanx gak ngan Kak D sebab take over tempat aku uruskan keje kontek mengontek ngan Ina semasa ketiadaan aku.

Pastinya, adik-adik yang naif tu tersangatlah bertuah sebab masih ada kakak-kakak dan abang-abang sukarelawan yang sanggup berhabis masa, tenaga dan wang untuk menggembirakan mereka semua. u ols meme hebat dehhh... erkkk...

kepada mereka-mereka yang akan 'kelaut' nanti.... jangan lupa update kat blog citer main layang-layang korang ekkk... harap-haraplah masa tu angin kuat dan air surut... memudahkan layang-layang naik dan adik-adik tu pun bebas main kat pantai... seronok-seronok...

No comments: