24 February 2009

owh!

Semalam, terima berita gembira lagi, im gonna get double prosperity tis year. My sis-in-law was one and half month pregnant. oh yeah... So that, bulan sept dapat baby, bulan oct pun dapat baby lagi...wahhhh, seronoknya saya. berganda-ganda jugak happy mama dan bapa, taun lepas terima menantu serentak, taun ni pun dapat timang cucu serentak...

Semalam, an oldfren call, ajak kuar. Ikutkan saja. Lama tak lepak ngan dia. Tapi saya dah mula terasa simptom2 tidak enak dikepala, tekak dan hidung. Silap saya minum white coffee, migrain datang menyerang sampai muntah-muntah. Pukul 2 pagi baru boleh tidur. Tu pun dengan badan separuh menggigil. kesian saya...

Hari ni, batuk saya makin teruk, tapi saya masih gagah pegi kerja. Pukul 9 pagi, saya terkejut dapat tahu sis-in-law warded. Dia sangat lemah sebab lebih seminggu tak boleh makan. Asal makan je muntah, dapur memang takboleh masuk. Kat ward, kena masuk air 6 botol. Huhhh! banyak tu.

Lalu, tengahari tadi saya kunjungi sis-in-law di Hospital Pakar An-Nur Hasanah, Bandar Baru Bangi, sebelum menjenguk dia, saya jadi out-patient dulu, jumpa dokter tentang masalah kesihatan saya. Confirm selsema. luckily tak demam tapi sekarang rasa macam nak demam, huhuhu...

Kejap lagi, saya nak balik, buat agar-agar laici permintaan sis-in-law, harap2 buatan tangan saya yang ini mampu masuk di tekak sis-in-law. kesian dia kan...

Kejap lagi, saya juga kena bersiap, temujanji makan malam ngan oldfren. Mungkin saya heret dia sekali ke hospital nanti sebelum makan malam.

Laratkah saya? dengan batuk, tekak gatal-gatal, hidung berair, kepala berat... owh!

**tetiba saya rasa skema menggunakan ganti nama 'saya'...

No comments: