17 February 2009

babi punya orang

(Peringatan : Ini adalah entri amarah menggelegak panas membara, jangan baca kalau anda sakit jantung, sakit jiwa atau mengalami asma)

wah! sarcastic betul tajuk entri aku kali ni. Dulu aku pernah membabikan orang. Pastu aku cool down. Dari babi, orang tu dah bertukar jadi kucing...wakakaka...ello, kucing comel ape lebih-lebih lagi kucing 'Hermione Granger dalam Harry Potter' (dipetik dari entri erme).

tapi, sekarang ni, aku nak membabikan orang lagi sebab orang tu memang babi... bukan orang yang sama tapi orang baru. Aku namakan dia babibaru...wakakaka

babibaru

babibaru

babibaru

babibaru

babibaru

babibabu

.
.
.

isk, tak baik la aku ni
sebab aku bukan siapa2

tapi dia memang babi...

pegi mamposlah ngan impian ko tu!
ko nak kelangit ke , kelaut ke, kegunung ke, kejora ke... erkzzz...

Ingat aku heran

.
.
.

kussss... lega...

No comments: