14 February 2009

ari sabtu pun keja

huh! semalam aku plan taknak ke ofis ari ni. Kelas aku pun ada satu je yang run, selebihnya kelas orang lain.

Tapi, pagi tadi aku dikejutkan dengan deringan talipon dari opis... huwargh! ni mesti ada kes.

Telahanku benar belaka, trainer kelas tak datang. Aku ingatkan trainer kelas aku tapi rupanya trainer kelas orang lain. Kusss semangat. Apepun since aku yang lead sume2 mende nih, aku pun cepat2 ke opis, setelkan apa yang patut.

Thanx to Kak Su dengan idea spontan lagi bernas, combine kelas dan buat mass lecture. Thanx jugak pada encek Param sebab very da relax setelkan semua problem sebelum aku sampai pejabat. and sorry to wana sebab kalutkan pagi dia... dah la pas ni nak jumpa encek abang exam...ha ha... celebrate valentine ekkkkk... and kak syihan yang memang buat bodo dari awal kes kejadian...huhhh...

aku? kejap lagi nak balik umah. Nak sambung berangan..eh eh, tak, kejap lagi nak g kedai, beli ayam, beli sosej, beli kentang, malam ni nak marinate sume2. Sok nak berkelah kat Bagan Lalang plak. hehehe... kali ni nak berkelah ngan famili... ok tak? ok la tue... tadaaaaa!

No comments: