23 May 2008

menge'tag' orang

ops! belum lagi... ni baru intro... aku telah ditag oleh Sarah dan Ina..sungguh hampeh mereka ni ghupenyeee... adeke patut nama aku masuk sekali dalam list tagging diorang... namun, mengenangkan yang aku ni suka mengenang budi orang, maka dengan ini kene bekerja keras mengingat kembali 5 perkara pertama yang aku pernah buat... dan... 5 benda yang aku nak dan kenapa aku nak benda tu (baca : peringatan untuk semua, beday aku 14 Jun ni ekkkk-hadiah, hadiah, hadiah!)...

ops lagi.... bukan ari ni yekkkk... esok-esok ke, bebila ilham dah tiba...furthermore tengah terketaq-ketaq lutut memikirkan esok ada mtest... huhhhhh... aku nak jadi cegu ke? ...yeay yeeee.... cegu Nani... best gak kan... erk, tapi nama sebenar aku Sarbanon...jenuhla anak murid aku panggil nama penuh aku nanti, Cikgu Sarbanon... oooo Cikgu Sarbanon...kwang kwang kwang....

Apepun, Ina dan Sarah, aku tak pernah lak rasa terbeban kene tag ni even thou masa memula tu blur gak, menatang apakah 'tag' ni... Tag Heuer ke, Tag nama ke, Tagalog ke...hehehe... (baca: alahai, aku ni semakin buta IT gamaknya)... ngeh ngeh ngeh...

No comments: