05 May 2008

its all about cliffhanger

Masa kat Tg Simpang Mengayau ni terkeluar idea nak beraksi ala-ala tergantung dikawasan cenuram yang tinggi... kebetulan ada kawasan berbatu yang agak stiff menghala ke laut... Aku pun bagitau la kat adik aku nak amik gambar ala-ala cliffhanger... take a look then...

Kalau perasan, hujung belakang gambar aku tu lah betul-betul penghujung daratan paling utara Kepulauan Borneo.

masa ni tengah merangka plan cliffhanger, macam best je aku tengok batu-batu ni...hehehe

Amin tak paham masa aku bagitau nak buat cligffhanger, tu yang terpaksa buat demo dulu... tinggi tak? fuyoooooo!

Wah! after a few shoot...this much nicer... macam mendaki gunung lak...adusss rindu nya nak memanjat-manjat nih.

Di mercu kejayaan...chewahhhh!

Amacam? puas hati tak? huhhh! kalau Ina dan adik beradik tak sama mak dan bapak tu boleh tak hengat berkelah di KLPac, nahhhhhh.... rasakan... KLPac tu man made punye park... yang ni mmg naturally gifted... (baca : ayat jeles tu)

2 comments:

garb_ina said...

Nani,
Aku tau tahap keJELESan ko tuh. Tapi ako jeles ngan aksi cliffhanger ko tuh.....

Nani said...

ngeh ngeh ngeh...