09 May 2008

aku sekuntum bunga...

ah... ape la aku ni, 27 tahun hidup baru aku tau istilah kuntum tu adalah sama maknanya ngan 'jiwang'...kelakar yang amat... tapi tu cuma istilah dan ianya berbeza mengikut tempat. Oleh kerana aku orang Sabah yang membesar dan menetap di lain-lain negeri, makanya aku punya alasan yang kukuh untuk mengakui ketidaktahuan aku tentang istilah kuntum ini...

Thanx to garbina, kalau ko tak bagitau aku kuntum, aku tak kan perasan yang aku semenjak dua menjak ni telah menguntumkan diri. Hakikatnya begitulah, kerana hidup ini ibarat putaran roda...

Hmmm, bile arrr kuntuman ini akan mekar? tak sabar rasanya aku menunggu dan melihat ia mekar ceria dan menceriakan orang lain sekitarnya....

kalau elly g Jakarta nak mencari Chenta, mana tempat harus kutuju untuk chentaku yang satu? ....

*sigh....

2 comments:

saracocohoney said...

sape2 yg lalu depan mata..rembat jer ar...he..he...

watashi officially telah meng'tag kamu... ya...jgn buat2 tak tau ya...

Nani said...

kuang ajaq... bak kata zam, ko ingat ko chantekkkk... lalalalalala.... (meniru gaya shin chan)