22 December 2008

Kenapa ari isnin je aku berdebar?

entah mengapa... pagi morning tadi aku macam nak amik EL, sebab malas bangun. Tapi tepat pukul 8.00 pagi aku dah terpacak depan opis. Hehe...

Pastu mula buat keje, ari ni aku fokus depan PC sebab nak selesaikan isu trainer untuk half year 2009. Wah! tak lama lagi dah masuk tahun baru, kena setup new resolution nampaknya... ape yekkkk? urm, rasanya azam taun ni dah tertunai ke belum? ntah, aku pun dah lupa apa azam aku tahun ni... poyossssss...

Lepas tea break tadi, dapat 3 buah kabinet kayu , kabinet yang orang admin buang tapi aku amik dan betulkan sikit2, hajat dihati nak cat baru, tengah siap mengemas, datang ofismet, tetiba lak nak minta kabinet yang aku dah susun tu, pastu cakap tak adil aku dapat 3 buah...ek eleeeee... abih tu, yang dulu ko amik meja aku tu adil ke? dah la tak bagitau. Sentap!!!...

Bila dah siap susun sume, sedap mata memandang dekat territory aku tu. Nampaklah tersusun tapi confirm mende ni seminggu je, pastu sure bersepah balik...lalalala...

Tetiba hati berdebar, entahlaaaa... kenapa ekkk? hmmm, rupanya keje menyusun Trainer 2009 aku terbengkalai dek kabinet kayu yang tak berapa nak baru tu...alahai...

No comments: