03 July 2009

Ya Allah, beri aku kekuatan

kadang-kadang aku give up dengan rutin harianku kini. Setiap hari mengabdikan diri demi kerja, demi famili dan demi orang lain hinggakan aku hilang waktu untuk sendiri.

Aku lelah, melengkapkan kehidupan orang lain sedangkan aku masih disini, sendiri.

Sunyi? tidak kunafikan kesibukan aktivitiku bisa membuat aku lupa nasib diri tapi tatkala lewat malam atau ketika harus memandu sendirian menguruskan rutin ini, aku pasti memikirkan tentangnya.

Siapa aku sebenarnya, untuk apa aku dijadikan, kenapa aku dilahirkan di dunia dan apa harus ku lakukan pada dunia dan seribu satu soalan berlegar-legar di minda. dem... i hate when this moment comes... boleh mengalir air mata. (infact aku dah mula menangis nehhhh...sob sob)

But life is about keep moving on! Sesungguhnya apa yang aku hadapi ini adalah ketentuan dari Ilahi yang Maha Mengetahui kekuatan yang aku ada. Itu kata-Nya...

No comments: