25 July 2009

tekad semangat

Malam tadi umah takde elektrik. Problem kat pencawang kot, ingatkan sekejap tapi dekat 2 jam jugak aku berlilin ditemani nyamuk...dah la panas. cait! must be boring. dah la duduk sensorang. Suddenly got sms from an old fren. Almost 2 years tak jumpa dia. Kebetulan dia datang KL. Ape lagi... i drove my car to KL and lepaking wiv my fren, sembang-sembang, mengumpat etc... best gile.

Tis morning, since im currently on menses, bangun agak lewat. Tu pun sebab aku tengok dia tido lagi makanya aku tido balik, dia pun sama, tengok aku masih membongkang dia pun tarik selimut semula. Sudahnya kitaorang brekfast pukul 11 pagi. Then balik bangi and lepak lagi tengok TV sampai tertido.

Now, feel sleepy, terlebih tido pun jadi mengantuk. rasa nak sambung tido tapi kejap lagi nak g tapak ekspo MAHA. Ada buat Jumbo Sale barangan terpakai kat sana anjuran volunteer part time tegar Yayasan Salam... fund raising untuk Majlis Imarah Ramadhan nanti. Hati berbolak balik, nak pegi ke tak... sengal dowh aku ni...

warghhhhhhhhhhh!!! kena kuatkan tekad... semangat!!!

No comments: