24 July 2009

anyone can help me on this?

Tengah gugel-gugel cari lirik lagu Bengang nyanyian Akim AF7, aku jumpa url ni.

Serius aku terus jatuh centa bila dengar lagu yang blogger ni tengah pasang. Aku try carik tajuk lagu based on lirik dia tapi tak jumpa. Boleh tak sape2 tolong bagitau aku nama lagu dan empunya lagu neh...

"Pejamkan matamu tenangkan hatimu ku kan ada disisimu
jangan kau risau tenangkan dirimu kita kan melangkah jauh selalu

tidurlah kasih bawalah diriku, ingatlah selalu ku kan denganmu
mimpilah kasih kupeluk diri mu, bawalah semua hatiku"

4 comments:

Anonymous said...

aku pon terdengar lagu ni kat http://lirikami.blogspot.com terus cari kat google tapi termasuk web ko plak.. tengah bersedih dengan kematian Yasmin ahmad... al-fatihah ntuk arwah.

Nani said...

hehhh... tu lah, kita kehilangan seorang lagi seniwati berbakat.

Tapi lumrahnya alam, bila dah pergi tu baru kita tercari-cari...

urm, cane nak cari tajuk lagu nih?

dari Dewan Senat said...

salam.

try gi sini http://lirikami.blogspot.com/2009/07/lirik-tidurlah-baim.html

Nani said...

Zillion Thanx... tak dapat lagi lagu dia tapi atleast dah tau tajuk dan penyanyi... dapat jugak link youtube. oklah.