30 June 2009

Kem Bimbingan Kasih


Minggu lepas aku berkesempatan join program Bingkas untuk kesekian kalinya. Bingkas kali ni agak berbeza dari Bingkas2 sebelumnya, dengan isu panazzzzz sentapzzzzz, jua dialek bahasa yang mungkin saja sukar kufahami, jua ceteknya ilmu memotivasi budak sekolah, kukira cukup membuat aku gundah gulana menjejak bumi Kelantan.

Tapi, demi menunaikan janji pada Kak Lang, serta keinginan menimba pengalaman di negeri Cik Siti Wan Kembang, aku kuatkan semangat, teguhkan tekad. Akhirnya SK Pauh Lima ku jejaki jua...ngehehee

Banyak perkara aku belajar di sana. Banyak pengalaman aku harungi bersama mereka-mereka yang hebat jua perasan diri hebat. Apapun, mana mungkin aku lupakan pengalaman mistik, ajaib, lucu, sedih, gembira, semua dikisar menjadi satu kenangan yang tak dapat dilupakan. Biar Bingkas kali ini tidak sehebat bingkas2 terdahulu (kata mereka), tapi aku belajar banyak perkara disana.

Aku tak sabar menunggu Bingkas Penang. Bingkas terakhir andai aku harus melupakan Bingkas di Pontian, Johor. haruskah?

ok. nak gambar? nak cerita lebih lagi? apa kata pegi je blog erme dan picasa fify lagi untuk melihat sendiri keajaiban yang aku dan mereka alami...


No comments: