14 July 2009

antara fasa sedih dalam hidupku

aishhhh... mengeluh lagi.

Bukan itu yang aku mahukan. Bukan jua kamu dan bukan jua dia. Aku terkedu bila perkara itu harus diungkapkan. Perlu apa cerita ini disiulkan?

Menyesali apa yang terjadi itu pasti namun untuk kita mengulangi semula detik lalu lantas menjadikannya lebih baik hanya berlaku dalam mimpi. Semua ini tidak bisa berulang waima kamu percaya wujudnya kelahiran semula.

ingin aku buang jauh-jauh semuanya. Lupakan dia, lupakan kenangan bersama. Tapi palitan duka tetap ada, harus bagaimana untuk menghindarkannya?

Tolong aku Ya Allah... aku mohon pada-Mu
Andai dia bukan ditakdirkan untukku, berikan aku kekuatan untuk melupakannya, berikan aku kesabaran untuk redha kehilangan dirinya, lorongkan aku jalan menghindari dirinya...
namun,
Andai dia ditakdirkan untukku, cambahkanlah sayangnya padaku sebagaimana dalamnya aku mengasihinya, permudahkanlah hubungan ini agar dapat menuju redha-Mu... ameen...

2 comments:

Unknown said...

moga dipermudahkan.

Amin..

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.