11 August 2008

minggu ni

urgh! its too early to tell wut happen tis week... yang pasti aku weak minggu ni :(
Lots of problem appear as I came back from Langkawi. Yeah! orang cakap, kalau ada suka, pasti ada duka...

sekembali dari langkawi, a man in my life buat hal... he promise to meet me last week but he cancelled it... penat aku merajuk tapi dia boleh buat dek je... pastu masa jumpa on sunday pun dia lengah2... sentap mak nyahhhhh! But then, jumpa malam tadi tu kire ok la kan... dah ble rujuk kasih balik kan... lalalalalalala...

2day, nothing much happen in my off... owh, ari ni apply cuti tanpa rekod tis friday, nak g course kat PJ...alaaa yang ASIAWORKSTRAINING buat tu... training ape aku pun tak berapa nak pasti. Petang, tolong kak Ani buat fail latihan untuk confined space esok. Sambil buat keje tu dia citer pasal COSH...kak ani kata dah ada AJK yang akan terlibat untuk COSH... then aku cek la emel kot-kot aku tak terima pagi tadi tapi takde.... aku refer kat kak ani, rupa-rupanya nama aku memang takde dalam senarai yang akan ke KLCC minggu hadapan...

erm... wut does it mean? it means, i really left behind... yeap... betul-betul pemergianku ke bahagian latihan dinanti oleh mereka... sedih? memang la sedih... kalau dulu, im one of the tulang belakang COSH tapi kenapa bila aku berpindah ke department baru, AJK lain dipanggil... kalau alasannya taknak ganggu department lain, kenapa dari department aku mereka meminjam ramai kakitangan? kenapa tidak aku? wah...sedihnyeee...

Tapi takpelaaa... aku pun bukan bagus sangat... ketiadaan aku tak mencacatkan penganjuran COSH pun. So let it be... seorang sahabat memberi kata semangat;

"awak sabar je, tuhan ada tau, Dia akan balas juga nasib diorang nanti, awak tengok je la. Sekarang, biar diorang buat atas kita, esok luasa sape tau"

tu la cite aku minggu ni setakat hari ni...alahaiiiii...cane hari isnin dah dapat bad news... bosan!

No comments: