12 August 2008

lama betul

urm... lama aku tak belek diri... tadi pagi, bila pakai baju, terasa longgar...ahax... hatiku berlagu riang... ops... telupa, aku sebenarnya pakai baju kurung, memang la longgar...

erm... lama aku tak bukak fenster... baru tadi, bila aku bukak dengan niat nak menghapdet, aku perasan, a few members missing... ni mesti kes dah delete aku... dengki betul!

burp... lama betul aku tak pekena nasi beriani gam anje kat seksyen 15 B.B.Bangi merangkap kat bawah opis aku ni je... tadi, ada meeting, nampak gaya ari ni makan kat kafe lagi lah... bukan free yee...kene bayar tau... jadinya aku masih belum melangsaikan niat makan nasi beriani gam lagi...

hmm... lama betul aku tak mensyukuri nikmat yang aku alami setiap hari... setiap masa dok merenung nasib yang kononnya malang... hakikatnya, kita semua ni sama sahaja, lebih tang situ, kurang tang sini, bahagia hari ini, esok lusa belum pasti... betul dak?

2 comments:

sepenuhjiwe said...

nk nsi beriani gam gak...

Anonymous said...

urm, yummy! aku tak makan nasi beriani gam tapi ahad yang lalu aku makan nasi beriyani kat syed, pj.