01 August 2008

ari tu

ari tu, seminggu lepas aku dapat pertukaran bahagian, dengan hati yang masih berbelah bahagi, aku dapat emel beracun... tersentak aku baca emel tu... dan apa lagi mak sentap lah nyahhhh...

korg tau tak? urm, mesti korg tak tahu kannnn... aku disuruh beri penjelasan lisan dan bertulis atas suatu kesalahan yang aku rasa aku tak buat... dah la sentap, rasa sengal pun ada. dengan linangan air mata aku siapkan surat tunjuk sebab berserta bukti-bukti sekali... tapi memang pagi isnin tu pagi s**l buat aku. dalam pada tu hati aku dah mula membara... dalam hati dah tersemat dendam dan tekad. Jadilah hari Isnin ari tu hari moody aku... (baca: setelah sekian lama aku tak buat perangai kan)

Selasa, dek kerana sakit hati yang melampau, aku amik MC... Tak sanggup aku jumpa orang yang sanggup tikam aku dari belakang... dan orang yang sanggup hina aku, u sound sceptical to me... ko memang b**i

Rabu, aku masuk ofis macam biasa, dua orang yang ingin aku hindari sudah pergi ke PD... "Fuhhh"!"aku merasa lega seketika... tengahari tu aku sembang-sembang, rupa-rupanya aku tersilap marah orang daaa... tuBoKu tu punye keje rupanya... ah! aku doakan dia dipanah petir suatu hari nanti... bodek kuat yeeee.... takpe-takpe...

dan ari tu, aku rasa lega, sebab aku dah tau dimana punca kejahatan ini berlaku. Mungkin ini hikmahnya, disaat-saat aku berat hati berbelah bagi, mereka membuat sesuatu yang keji... should i say that? yes... memang keji perbuatan itu sebab ibarat dia menjilat bontot orang itu...eeuuu...yucks!.. oh! dia gay ke? atau biseks? owh... spesis sama ngan yang telah mengaku telah diliwat rupanya... and...should i doakan dia bersanding kena panah petir jugak? owh... doa orang yang teraniaya itu makbul bukan? lalalalalalala...

takpelaaa, aku doakan dia sedar akan kesilapan yang telah dia lakukan, menyesali dengan setiap perbuatan khianat yang telah dia buat, menginsafi bahawa janji tuhan itu benar... ungkapan "Allah bayar cash" juga benar...

ari ni... aku sudah merasa lega, kerana kemarahan yang sekelip mata ari tu dah semakin reda dibawa masa... aku kan pemaaf orangnya...owh! aku puji diri sendiri lagi...hehehe.

No comments: