01 August 2008

ari ni

urm... ari ni, ari pertama aku kat department baru. So far so good, aku pun tak sure keje ape aku kena handle tapi buat masa sekarang aku akan bekerjasama dengan Redzuan untuk program in-house...kire bantu tolong dia sambil-sambil belajar dan membiasakan diri... shud i called it on-job training?. lebey kuang laaa... hmm... bila keje inhouse, seems dat aku kena keluar-keluar jugak laaa... owh!... takpe... pengalaman... jumpa-jumpa orang... mana tau aku akan jumpa empunya tulang rusuk yang aku miliki sekarang... yade yade!

apelah aku ni, tak sampai sehari dah berangan nak jumpe si tulang rusuk... owh! kalau macam tu aku nak cari orang nama Haikal sebab dalam bahasa arab tulang rusuk adalah Haikal... erk...betulke? urm, kalau cenggitu Imran (baca : nama kete aku) aku pun kena tukar jadi Haikal la ye? ngeh ngeh ngeh...

8 comments:

saracocohoney said...

gud luck bebeh...lama kita nak kuar sesama ...sumbung...nyampah! hu..hu...

Anonymous said...

elllo mek! sape sumbung? ko laaaa...la ni pi mana2 xdak dah nak cari aku... hang p sendiri... dah takde geng baru cari aku... lagi sedih..huhuhu :D

kasut-gombak said...

aku ada bnyk tulang rusuk.

nk?

nnti aku patah2kn. okes?

garb_ina said...

Haikal = Tulang rusuk? Mcm tuh, si Haikal member kita tuh tulang le? Erkzzz...apekah soklan ako nih. Ahakzzz...

sidaratul dursina said...

anak buah aku nama haikal hehheh....weh opismate ko skrg telah merangkap housemate ku uhuk2 uhuk2

Nani said...

lalala... ida dah duduk ngan ida ke? erkz...dia co. mate je yeee... bukan opismet...heheheh... amacam kawan baru? ok ke?

Nani said...

kasut,
tulang rusuk ko suma stok anak2 ikan... tak mo arrr.. lebih2 lagi bile ko nak patah2kan tulang rusuk tu...huhuhu

Garb,
Tu makna dalam bahasa arab je... tapi, ade tak ko pernah jumpa orang nama haikal tapi spesis cam aku (besar)... so far sume haikal yang aku kenal memang kerempeng punnn....wakakaka... pssst...jgn bagitau kat haikal yeeee...

sidaratul dursina said...

ok la hehheheh