11 August 2008

minggu tu

minggu lalu, minggu penyesuaian ... kononnya... sabtu aku dah siap memindahkan barang-barang dari workstation lama ke tempat baru. Ahad, ada program main boling ngan rumah nur salam dan rumah sinar salam, pastu tengok wayang, pastu window shopping kat Ikea, pastu g umah mamat dan Izalina kat USJ. pergh...pack jugak!

Isnin, tak g memana..tak buat apa-apa melainkan melangut sahaja... belek emel sambil dengar-dengar orang sembang... wargh! mau stress kalau duduk begini saja, tapi inilah nasib orang baru, memang macam ni kot, keje takde lagi... aku sedapkan hati..hehehe... petang, redzuan minta aku pegi PERHEBAT esok pagi... alamak! macamana ni? tapi ni lah masa aku nak expose diri sendiri kan... pegi je laaa...

Selasa... pagi morning lagi dah pegi opis, sementara tunggu ofis bukak nak amik hard disk, aku buat silap lagi... aku g langgar tiang kecik depan QMD masa nak reverse...sudahnya, belakang Imran aku kemek...huwaaaa! sedih... nasib baik kecik je kemek tu tapi kesian kat Imran kannn...

Kat PERHEBAT, takde ape yang menarik dan mampu menyedapkan hati aku yang sudah runsing memikir kesakitan Imran. Dah la sume yang join SHO kali ni sezen-sezen tapi baik2 and peramah... tak ble nak cuci mata...erkz... aku dah kelaut rupanya... ni dah lari dari matlamat kerja ni... lalalala...nenong nenong nenong....

Dari Sg Buloh, aku berkejar ke Puchong, sesat barat kat sana baru ketemu dengan lokasi dituju...hampeh...hehehe... lepas makan tengahari, rush semula ke Sg Buloh, pukul 4.30pm, redzuan dah suh aku balik bangi...yes yes yes... ble cepat balik umah, packing-packing barang, malam ni nak g langkawi... yea yeay

No comments: