17 July 2008

minggu lepas?

erm, minggu lepas sangat pack... monday - thursday aku keje kat PWTC. Ada pameran sempena Minggu Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan anjuran DOSH (Department of Occupational Safety & Health). Sempat lah menjenguk Along di HKL selasa, rabu dan khamis...

Jumaat? duduk kat ofis, setelkan mana yang patut. Badan dah mula menunjukkan simptom demam... adeshhhh... dah la pagi tu masa bangun tidur aku buat 'bangkit bersambut' pastu rasa something kat pinggang...erk... cuak!

Sabtu... pagi-pagi lagi Ida dah tanya, "jadi ke tak pegi rumah Ehsan"... Niat nak sambung tidur terbantut...hakikatnya hati aku pun meronta-ronta nak join program ni walaupun fizikal tidak mengizinkan. Tawakal dan alhamdulillah, berjaya juga mengharungi saat-sata manis di Rumah Ehsan Kuala Kubu Baru.

Malam sabtu Ida temankan aku betulkan balik tulang pinggul yang lari...ish... berlari-lari lak tulang ni... sakit tau... ni sumer gara-gara buat bangkit bersambut... huhuhu... lepas jumpa mbak, kitaorang layan pegi downtown kajang... sampai umah, sakit yang dah hilang tadi datang balik...padan muka aku...patutnya lepas berurut terus duduk berehat di rumah tapi aku lak bantai jalan-jalan lagi... hehehe... mujur mbak ada bekalkan jamu... bilangnya untuk buang angin pada urat-urat ...erk macamtu ke?

Ahad... aku buatr ape ye? ntah... tak ingat... tolong! aku tetiba blank... aku buat ape ari ahad?

No comments: