08 October 2008

makan makan raya

pagi tadi belek-belek kalendar, banyaknya majlis rumah terbuka... kenduri kawin jangan cakaplaaa... tiap-tiap minggu... takpe, rezeki Allah beri... tak amik rugi sendiri... ye dakkk?

11 Oktober G kenduri kawen Zainatul kat Langat
12 Oktober Open Hse umah kezen kat wangsa maju, malam lak open hse RS
18 Oktober Kenduri Kawen Ijat kawan Jue kat Setapak, pastu kenduri kawen anak En Arep kat Shah Alam.
19 Oktober Open Hse Umah aku... datang yeee... aku jemput nih... malam, Open Hse tasik Idaman...uhhh! nak kene pegi ni
24 Oktober Open Hse NIOSH
25 Oktober Kenduri Kawen Za kat Parit Buntar
26 Oktober Open Hse umah kawan-kawan aku yang agak-agak taknak jemput aku...hehehe... apekahhhhh...

2 comments:

saracocohoney said...

datang umah aku ari sabtu tau!

Nani said...

insyaAllah, kul bape?