20 November 2009

Teater 'Cuci the Musical' ~ 6/11/09


Tak kiralah siapapun dia, tapi aku suka gilak ngan Hans Isaac yang hensem itew you know... ngehehehe... apekahhh... Sebenarnya aku suka ngan 4 sekawah ni...hahaha...kawah meh? ahax!diorang ni kalau 4 orang je memang boleh pecah perut kalau buat lawak.

untuk Teater Cuci the Musical ni haruslah aku gelak sampai haus OK. Nampaknya percubaan Hans membawa filem cuci ke dewan teater boleh dikira berjaya lah jugak... TAHNIAH BRO... (aku kasik rate based on enjoy ke tak enjoy teater nih)...

Walaupun banyak jugak terkantoi gelak masa tengah acting tapi depa pandai cover, mujur citer lawak so bila diorang tergelak memang tak perasanlah. And I adore kat Adibah Noor jugak lah. Dia ni memang dari dulu aku kagum. Bila jumpa in person memang gumbira cuma takde lak nak terhegeh2 nak take picca ke hape kan... tengok gambar yang aku amik pon blur. Saja bikin bukti.

Dan aku tak sabar nak tunggu buah tangan Erma Fatima pulak dalam Teater Natrah...

No comments: