23 June 2009

Apa korang buat kalau korang tersalah orang?

Hehehe,kejadian ini berlaku ahad lepas. Aku memenuhi jemputan sahabat 1 untuk aktiviti membakar ikan di rumah nenek di Hulu Langat. Sampai disana, aktiviti tidak berlangsung di rumah, sebaliknya beralih tempat ke tepian sungai. Huhhh! berkelah rupanya...menyesal tak bawak baju spare. kalau tak mesti aku dah terjun kat sungai.

Kat sana ada sahabat 1, sahabat 2, sahabat 3 dan sahabat 4. Ada 3 orang adik2 rumah solehah, dan ada nenek Ramlah dan nenek Busu... ada lagi seorang perempuan yang agak berusia yang dengan konfidennya aku assume dia sebagai nenek kecik.

Selesai makan-makan, borak-borak, gedik-gedik, main-main air ngan diorang aku beransur pulang. Dalam perjalanan balik Leha tanya aku pasal nenek kecik... rupa-rupanya nenek kecik tu mak kepada sahabat 1...kah kah kah... mati2 aku ingatkan dia ni sedara mara atau jiran nenek... rupa2 nya bakal mak mertua aku... gulp! bukan... bakal mertua bakal isteri sahabat 1 laaaaa.... hahaha

kepada sahabat 1 dan Makcik... zillion apologies. kalau tau makcik ni maknye sahabat 1, mesti saya dah berkelakuan lebih sopan... euuuuuu... apepun, makcik punye kuih Lopes tu memang sedap. Lembut. nanti buat lagi ye...

hehhh! sahabat 1, sampaikan salam kat mak ko yer...

2 comments:

Anonymous said...

kahkahkahkahkhakhakahkha.....wakakakkakakakakakakakka...... aku tau sp makcik tue....hahahahhaa....nani2....:p

Nani said...

hohhhh! kita2 je la weiii... malu nih...