02 March 2009

citer kawen-kawen

Sabtu lepas, petang, pegi Nilai 3, carikan souvenir untuk special guest Adi yang nak kawen hujung bulan ni.

Puas pusing Nilai 3, takde satu yang berkenan dihati. nak beli kipas, kena cari sarung, nak beli sudu garfu atau sapu tangan kecik kenot tu, kat umah aku dah berlambak dan aku tak tau apa gunanya. Nak belikan bujam macam yang
Lady Noe rekemen pun tak berkenan. Aduhhhh... nasib baik bukan majlis aku. Pening kepala memikir cenderahati terbaik untuk tetamu

huhh! tu baru keje kawen sepupu, kalau keje kawen aku nanti? confirm memanjang aku moody. hehehe...senang citer aku nak buat majlis kawen sesimple mungkin. boleh ke?
Nota Kaki :Gile sentap, sedih dan rasa sengal tengok barang pengantin sorang-sorang, kakak aku lak sibuk cakap dalam talipun. urgh!

7 comments:

mOEha Aziz said...

salam nani,

jgn risau... nanti kita ramai2 plan majlis tu ye... :)

p/s: dah dekat ke? :p

sepenuhjiwe said...

mmg pening pn nani oi...
aku ni gundah gulane jd nye...

hrmk said...

komen nie takde mengena dengan artikel nie..

ianya berkaitan dengan gambo ramai2x pegang sign board gunung irau tue...


he3x..... mmg lecak betul tanah nak naik kesana... anyway..mengembalikan kenangan mendaki kesana tika dahulu..

Nani said...

Muha,
Thanx for the moral support. Tapi calon takdak lagi...kui kui kui

Ijan,
Kalau aku fenin, confirm ko gundah gulana. Eh, tu ari kitaorang kata nak sponsor ko bunga telur kan...kan kan kan...

Ministry of Mind,
Aku dah reply kat blog ko. hehehe
Tapi irau memang best... sejuk, nyaman dan berlumut...

Anonymous said...

Nani, pk kan praktikality masa nak memilih (kalau tak ada budget). Kalau terlebih budget, pk kan kreativiti. Skrg ni mcm2 yg tak terpk org buat. Last month, aku gi wedding kwn kat Batu pahat, dia bagi telur masin. Telur tuh nampak cantik dlm bekas biru sbb kulitnya yg putih.

hehehe..... time awak nanti, gerenti awak tau apa yg awak nak. mmg susah nak pilihkan utk org lain.

Nani said...

janesach,
betul jugak, gift nih memang berbeza ikut kreativiti. Satu lagi, bila tolong uruskan orang punye kita ni dok risau dia setuju ke tak dengan apa yang kita beli.

Tapi kasik telur masin pun nice kan. akan ku pertimbangkan untuk majlis ku yang entah bila tu...heheh

Nani said...
This comment has been removed by the author.