22 September 2008

Majlis Buka Puasa Genting

Sabtu lalu, ada program buka puasa Rumah Solehah... tapi aku tak dapat datang pun sebab aku sudah punya acara lain... meronggeng ke Genting...hahaha!

Petang tu, kitaorang berbuka di Resort Hotel, Genting Highlands. Juadah berbuka so-so je, tak ghairah pun nak melantak, ada malay cuisine, ada indian cuisine, ada terubuk bakar, ayam goreng berempah, ada eskrim...ish ish... ada salad, ada sup ekor, ada bubur lambuk, ada bubur kacang, ada pengat labu, ada buah, ada kuih... apapun, alhamdulillah... kenyang sampai tak pergi terawih... ops!

pas tu, kitaorang dapat pas tengok persembahan Dreamz kat Pavilion. Persembahan kali ni lagi seronok dan mengkagumkan daripada persembahan yang pernah aku lihat sebelum ni. Best-best... tapi tak boleh nak concentrate sebab otak dan minda bersiar-siar. Melilau-lilau memikirkan tentang sesuatu, tentang dia... nape tak muncul tiba? kita sedih tau...

malam, aku biarkan ju dan 'ros' tidur sebilik sedangkan aku tidur di bilik yang lain... tiada apa yang berlaku sebab aku paksa diri cepat-cepat masuk tidur. Hakikatnya hati dah bengkak memikirkan dia...cesss bedebah! mencik! dia selalu buat aku macam ni, kenapa aku tak serik-serik lagi? huwaaaa!

4.00 pagi, mata tak boleh lelap, tidur sensorang dalam bilik hotel di Genting agak scary. Macam-macam cerita keluar menjelma... sejuk mencengkam... ah! takkan aku nak lari ke bilik ju pagi-pagi begini. Buatnya terserempak makhluk yang bukan-bukan, mau pengsan dibuatnya...

4.30 pagi, ju buat panggilan rindu, kejut sahur daaaa.... kitaorang bersahur di First World Cafe. Lepas solat subuh, aku layan tidur balik... kali ni agak selesa, mungkin memikirkan hari telah pagi lantas kututup semua lampu...biar kelam... sekelam hati ini...

Apepun, thanx to Anita, thanx to all Government Sales Team MICE, Resort World Berhad for inviting us to ur Majlis Berbuka Puasa... next time jemput lagi kay...hehehe

No comments: