27 April 2010

cerita mimpi

isnin baru ni, aku ada appointment ngan Dr Khairul. Malam sebelum tu aku mimpi Dr korek kaki aku... on the way g Hospital Pantai, hatiku berdebar riang... (ahax!)... takut nehhhh... buatnya mimpi tu betulll...

masa jumpa Dr, dia tak korek pun kaki sebagaimana yang dimimpi... tapi dia tetap tarik benang yang tersembul kat kaki tu dan potong... impak maksimanya... bekas luka aku bengkak. mebe bila dia tarik, bekas luka kat dalam tu berdarah semula. haishhhh...

satu lagi mimpi, macam ngeri, macam ntah ape2 tah... aku pun tak sure apa mimpi aku... tapi bila bangun rasa ngeri semacam... dan mimpi tu berulang lagi malam tadi... wah!...

kan bagus kalau aku mimpi ... hmmm... hehehe... berangan je laaa...

Malam Ku Bermimpi
Hai dengan Satu Bintang
Berkata-kataku Di Jendela
Ku Lihat Kanda Tersenyum Memandang
Asmara Bergelora Meresap Ke Dada

Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu

Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda

No comments: