04 May 2010

masih ada yang sayang

last week, dalam keterkecewaan... (baca: giler ayat macam kena bom), dapat msg dari seorg boss (baca: boss aku la), dia kat nak datang melawat. Malangnya masa tu kakak sefamili tak sihat. dah la aku ni menumpang, tak sedap lak bila diorg datang dengan keadaan macam tu. Tapik, aku sangat hargai keprihatinan itu... sob sob... terharu neh...

then, pagi tadi, dapat call dari seroang teman, tanya khabar, dia lagi kesian, baru tau kondisi aku. rasa serba salah sbb tak datang jenguk aku, tidak mengapa kawan... aku tak bajet pun ko tau kondisi aku, tapi bile ko call dan menyatakan simpati, mak terharu lah sangat2.

Petang ni, tengah online kat fb, seorg teman lagi menyapa... katanya baru tahu 2 minggu lepas tentang keadaan aku yang kurang sihat. Lantas sikawan mendoakan kesihatan aku ... thanx ya

Hmmm... biarpun terasa seperti dipinggirkan oleh sesetengah orang, tapi rupanya aku terlupa, masih ada yang sayang padaku... ouch... mak terharu, nak nangis nehhhh...

Masih ada yang sayang padamu
Masih ada yang rindu padamu
Mengapa disesalkan dirimu
Senyum-senyum selalu
Masih ada yang sayang padamu...

1 comment:

mOEha Aziz said...

dear nani,

b strong... i alwiz pray 4 u... :)