16 August 2009

aku buat salah lagi...huwaaaaa!

lately asyik buat salah je. napa ekkk?

kalau sekali rasanya boleh diterima akal, tapi benda yang sama berulang sampai 4 kali... hohhh! aku kena mandi bunga. buang sial orang bilang... betul ka?

ntahla, pagi tadi, masa terima panggilan dari Ain, maklumkan pertembungan trainer, aku terus sakit kepala. terus hilang mood buat kerja. terus hilang selera berjimba. Rasa tak mau menghadapi cemuhan esok hari... owh...yang ini pasti...

tapi seorang sahabat berkata "benda dah jadi kita tak boleh nak ulang semula. Lets bygone be bygone, apepun yang mendatang esok, kena marah ke, kena maki ke, hadapilah dengan senyuman, buat-buat senyum pun takpe, tadah je telinga, ni lah masa untuk kita belajar jadi redha, semua orang pun pernah buat salah" erm... thanks kawan...

Aku rasa memang aku kena stop everything and start back from the beginning. Ala-ala nak tutup buku lama, buka buku baru... adoyai..feninnnnn

3 comments:

mOEha Aziz said...

salam nani,

b happy... my mum bilang... kesilapan adalah cara DIA mengajar kita banyak benda... jadi nani sgt bruntung... banyak buat silap, lg banyak nani akan belajar benda baru... :)

Nani said...

thanx Muha.

Nani said...
This comment has been removed by the author.