04 April 2009

pilihan yang ku ada

aku pikir masak-masak. Aku bagi option, kalau A maka aku pegi, kalau B maka aku tak pegi.

1. Petang semalam, Aibah call kata nak tumpang rumah satu malam. Masih belum melangkau masa melagho maka aku katakan OK.

2. Malamnya pulak, kakak text bagitau kakak ipar masuk emergency di An-nur. Ini sudah parah, almost every week masuk ward and semalam masuk emergency. Risau jugak dengan kandungan dia...

But yet, aku tau jawapannya adalah B, makanya aku cancel program melagho ke Temasek. selamat berjimba rakan-rakan sekalian :(

Aibah pujuk aku, "tak pegi ngan member salam ble pegi ngan kitaorang, nanti aku buat passport, juju buat passport kita g sama-sama"... betul jugak... aku mengiakan dalam hati.

Hari ini, aku sudah buat satu resolusi :

Pagi - pegi keja, buat opening class SHO Part Time
Tengahari - Singgah An-nur jenguk kakak ipar, then Amik Ayip dan Mamu kat Rumah Solehah (they gonna sleep dekat rumah malam ni...beshnyeeee)
Petang - Lepak bagan lalang ngan ayip, ngan mamu, ngan aibah, ngan kakak ngan kakak ipar (kalau dah ble keluar) ngan leha jugak... men layang2, owh! miss dat moment so much! pastu makan ikan bakar kat sana.
Malam - Lepak kat rumah atau mungkin ke alamanda jalan-jalan, men bowling, maybe...

Nota kaki : Ok tak resolusi aku neh? oklaaa... aku nak sedapkan hati sendiri neh...hehe

No comments: