17 April 2009

adoyaiiii...fenin

aku cukup tak faham bila kakak opis aku ni cam bengang ngan aku. nape ekkk? aku takdelah amik pot sangat ngan karenah macam tu tapi bila orang tanya-tanya, agak tergamam lah jugak...

Aku boleh je accept perilaku kakak tu, nak kata terasa tu memang lah terasa tapi aku tak layan sangat. Apekesssss... kalau layankan jadi lagi sakit ati. ye dak?

Paling aku tak boleh accept bila mengganggu kerja. Ello sister, kau bilang kau profesional tapi kau tak act pon macam pofessional, macam konvensional lagi ada, nak sentap2 lak...adoyaiiii

Kakak tu suppose report duty kat aku tapi suka ati dia bypass terus pada boss, tak pasal-pasal boss lak kena refer pada aku. Sekali tak pe, ni berkali-kali... kesian boss aku kan... nasib la boss duduk sebelah je ngan aku...

aku cam tak paham, ada jugak manusia macam ni. Tapi bila mengingatkan perangai manusia yang macam-macam ragam tu, so demmit lah!


Nota kaki : Ignorance is the best option

No comments: