27 April 2009

lega... tapi ada lagi...

fuhhhh!!!

setelah hampir 3 jam duduk mengadap desktop, akhirnya urusan mendokumentasi calon-calon kumpulan pertama program Train & Place bagi Petrochemical Industry aku siap.

esok pagi-pagi harus pegi putrajaya untuk serahkan dokumen-dokumen ni. Lepas tu cam nak merayap, tapi keje lain bertimbun sebelum bercuti untuk Program Bingkas Langkawi. (sanggup siot amik cuti semata-mata Bingkas Langkawi)

Hmmm... Site visit untuk 4 kelas tak setel lagi. Cane neh? aku perlukan kampeni yang tempatnya boleh dilawat dan mereka gumbira menerima pelatih dari institusi yang aku makan gaji neh.

Aku perlukan tempat-tempat ini untuk kursus yang aku tengah koordinasi ie Certificate Programme for Safety & Health Officer, Monitoring of Noise Exposure, Occupational Health Doctor dan Occupational Health Nurse...

ada sapa2 mau offer ka? boleh emel kat aku alamat dan pegawai untuk dihubungi.

Thank you in advance!

No comments: