07 April 2009

air

masa tengah bersiap nak g keje pagi tadi, topik kat MHI adalah pasal air, bagaimana nak jimatkan air, jangan membazir air, isu air bla bla bla... aku dengar sambil tadah air dalam kolah sebab nak mandi.

pastu aku berlari turun tangga sebab dah lewat nak g keje, sampai kat kete aku senyum, imran aku berseri ari neh sebab semalam aku dah mandikan dia kat H&H carwash... Imran pun wangi sebab aku bubuh pewangi Morning Freshness.

On da way ke pejabat yang tak sampai 10 minit tu aku sempat dengar si farah fauzana menceceh dalam hot fm, topik ari ni 'Jangan Tegur!'... huhhhhh...takut...

Sampai kat round-about kedua, tetiba rasa macam hujan... tapi tengok jalan ok je, cermin kete pun tak basah... aku lihat sebelah kiri, huhhhh! paip Syabas pecah dan air mencurah-curah... tak tau bila lagi jadi macam tu tapi yang pasti satu pembaziran air berlaku pagi ini.
Nota Kaki : Sape yang rugi? lu pikirlah sendiri...

No comments: