04 November 2008

banyaknya dugaan-Mu mengujiku...

dua minggu lepas, aku mula mengenali seorang teman... teman yang hakikatnya oppurtunist... lantas aku mengundur diri... pegi mampos la! tapi dia tetap teman aku kannnnn... iya, kita masih berkawan tapi aku sudah tidak menganggapmu seperti dulu...

kemudian, mood swing melanda, PMS rupanya...aduh! aku agak kecewa bila urutan menses hanya selang 35 hari untuk 2 kali. Aku kembali ke rutin asal dalam selangan 20 - 21 hari.

Tertekan dengan semua, aku gaduh ngan orang yang aku tak kenal, hanya kerana aku nak parking di tempat yang telah dijajahnya. sebab dia dengan bangangnya parking serong dan ambil dua tempat parking, kemudian meninggalkan anaknya di dalam kereta sedangkan dia pergi lama. MyVi hitam WRB613*... dah la ajar anak kuang ajor (si abang) pastu dia pun bodoh parking macam tu... aku ingatkan hensem sebab anak yang tak berapa nak kurang ajor (si adik) tu comel... rupa-rupanya dah beruban... what da he**! nak muntah lak panggil dia abg malam tu... yucks! konon-konon nak baik tapi bila dia tak minta maaf, aku sembur laaa... si** punye OrTu ! huhhhh ! puas hati aku.... kah kah kah!

erks... tapi sebenarnya perkara ni takkan jadi serumit ini kalau aku selamba je. Ni semua penangan PMS... hebat kan...

2 comments:

saracocohoney said...

pergh..hemo...aku pun agak hemo 2- 3 ari neh...

Nani said...

hemo tu ape? aku tau emo je :-"