15 February 2007

valentine...

Setiap orang pasti akan mengingati tarikh 14 Februari, sekurang-kurangnya sekali dalam seumur hidupnya sebagai hari meraikan kekasih atau orang-orang yang dikasihi.

Namun bagi aku, 14hb Februari adalah masa untuk memberi peringatan pada saudara mara dan sahabat handai bahawa empat bulan lagi aku akan menyambut ulang tahun yang kesekian kalinya. hahaha... seems that im begging for the special present, perhaps got my real Valentine... chewah...

Dan tengah lepak-lepak kat rumah tengok citer "Falling in love with the girl next door" kat Hallmark Channel, tiba-tiba terfikir nak buat sesuatu ... Asking people to be my valentine for only a year... hmm, sounds like im too desperate huhhh... ape-apelah, mana tau nasib baik dari setahun jadi dua tahun dan bertahun-tahun akhirnya... insyaAllah.

Terfikir jugak, kriteria ape yang aku cari selama ini ? memilih yang amat. Tapi rasanya, cukup dia punya keperibadian sederhana, boleh jadi pembimbing aku dan semestinya tahan lasak... sbb aku jenis yang suke buli orang, hahaha! Biarlah aku ditemukan dengan seseorang yang boleh menerima aku apa adanya, sebagaimana aku boleh menerima dia seadanya jua...

Where cud I find him? ... can somebody answer me?

No comments: