13 February 2007

haruskah...

"You're are not technical qualified for that post"...
"Kita cari orang teknikal, yang boleh menjawab soalan-soalan teknikal"...

but we will never know if you never give the chance for us to prove it....

Pelik, semua kerja-kerja kat dunia ni perlukan orang teknikal sahaja ke? especially in engineering field? habis tu macamana dengan marketing, publishing, accounting...

Tapi itulah kenyataan yang perlu aku hadapi semalam... yang akhirnya memaksa aku berkongsi kisah suka duka kehidupan yang aku lalui dalam blog... perkara yang pernah aku lakukan sedikit masa dulu, namun terhenti ditengah jalan...

Kini, aku kembali... walaupun dengan blog yang baru (sebab yang lama dah tak ingat dah pun). Akanku lakarkan coretan-coretan hidup yang mungkin boleh dikongsi bersama.

No comments: